Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Pro jistotu jsem to přečetl dvakrát. Byla to ztráta času. Podle mého názoru je to plané žvanění neuznaného génia.

2 0
možnosti
MS
PB

P85e45t18r 46B29u44r16i56a58n

30. 12. 2018 7:23

Původně jsem chtěl napsat také, že mi blog připadne poněkud chaoticky nejednotný. Ale po přečtení diskuze musím uznat, že to byl jen slabý odvar. Teda autore, vy máte v hlavě slušnej lunapark.

2 0
možnosti
MS

Dobrý večer. Je to hodně chaotická změť myšlenek, která člověku šrotuje v hlavě, proto je někdy problém dát jim na blogu IDnes pro čtenáře jasný a srozumitelný obsah.

Nicméně, když jsem se prokousal textem, tak si myslím a je to jen můj odhad, že se nechcete stavět do žádného z nesvářených táborů. Asi vám vadí současný systém školství, ve kterém student není učen zodpovědnosti, ale vyčůranosti a tuto vyčůranost si pak přenáší i do pracovního života, kde ji ještě propracovává a vylepšuje. Výsledkem je pak národ, u kterého je jedno jaký bude politik, který ho bude zastupovat. I kdyby vymyslel sebedokonalejší zákony, tak národ bude vymýšlet, jak je obejít. Nota bene za předpokladu, že politik - zástupce voličů - nebude stejný vyčůránek jako oni, který měl to štěstí, že se dostal do sněmovny. Což je reálná utopie, protože realitu vidíme dnes a denně ve sněmovně, v tiskových konferencích, v diskuzních pořadech atd, atd. V takových podmínkách je pak jasná logika, že soudný nevyčůraný člověk rezignuje na tento stav. To si myslím, že si asi myslíte, nebo jste si myslel při psaní článku. Ale je to jen můj odhad. V případě, že se mýlím, tak den jde dál. V případě, že mám pravdu, tak se nabízí otázka jaké je řešení na takový národ?

3 0
možnosti
Foto

..co je chaotické pro vás v mých odstavcích nepochopím a nejste ani první a poslední. Vaše prokousávání v článku nechápu, ale budiž! Úsměvná je vaše starost co jsem myslel při psaní blogu a zda li VY jste na to přišel? Kam vás dosadit do retrorole starších českých filmů, těch by bylo nespočet, např: Anděl na horách.

Nikdy mi nebudou sedět lidi bez fota v ikonce a ještě s velkou pravděpodobností i falešným jménem. I to je součástí vaší osobnosti i odrazem vaší současné národní hrdosti s bývalým propagandistickým heslem!

"My všichni, žádná osobní zodpovědnost ČASTO CHYBĚLY OBYČ. VĚCI DENNÍ POTŘEBY...toaletní papir ..fronty u obchodů na vše..až hhnusné mléko v igelitkách, což dodnes nechápu!"

Mimochodem z hlediska etymologie, víte proč český národ má extrémně mnoho příjmení N O V Á K?

Krátce, píšete jen alibisticky na rozdíl ode mne a hledáte li řešení národní malé hrdosti a častém selhávání politiků, národa. Systém, systém výchovy, rodina, .oporou je i např.mateřština a její písemná slovesnost, která je až determinována v politické hry, hlavně v období voleb. Nečekejte přesný návod ode mě, ale stačí poslouchat lidi z jiných států ve vysílání tv, kde vždy zní z nich hrdost na svůj stát i když nemají stejnou barvu pleti! Já třeba vždy prosazuji slušnost a mít charakter, koníčky a dobré vzdělání s pokorou ke všemu co přijde do mého života A určitě nedělám práci, abych v ní chlastal, jako mnozí mí spolupracovníci ve státních institucích, kouřil v pracovní době a stále se ulejval a dělal práci či úkoly na poslední chvíli.

To v Česku je situace jiná! Většinou narození Češi, ale žijící v zahraničí mně považuji za cizince a jsou otevření. Jejich nadávky na stát, kde žily se nedají publikovat,natož jejich životní osudy. 8-o[>-]

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JN

J88o17s29e81f 11N71i12k60l

29. 12. 2018 16:45

.kupte si novou televizi...

1 0
možnosti
JV

J28i63r13i 82V10r18a38b43e94c

29. 12. 2018 13:08

Příští "vzkazy" by měl pro jeho voliče kázat jen v řeči jeho chlebodárců .

1 2
možnosti
JV

J54i37r85i 29V25r11a98b56e40c

29. 12. 2018 13:11

Jóó a karma R^

0 0
možnosti
JH

J77a35n 34H89y69n72e93k

29. 12. 2018 13:06

Další antizemanovec se chce ukázat svým "moudrem" občanstvu. Jak směšné.

7 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS