Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...v něčem máte pravdu....

..mně osobně vadí...že už podruhé v krátké době rozhodují o postu svého šéfa odbory....

0 0
možnosti
Foto

To jsou p. Nádvorník;-) jejich přesuny, které mi těžko jsme schopni správně posuzovat. Já se snažím vždy správně analyzovat daný problém. Ale jinak souhlas.[>-]EU

0 0
možnosti
VV

Vsak i slusny modry soudruh Necas vyhodil schopneho ministra spravedlnosti Pospisila.

0 0
možnosti
JK

Pospíšil osahával baby a nadával podřízeným do tlustých prasat? Nevím a rád se poučím.

0 0
možnosti
Foto

O47t20a83k17a56r 36S37e78k93l

29. 5. 2015 10:14

Velký souhlas a karma. Docela jsem si početl , je to můj šálek kávy - ta nechuť k dnešním politikům. Naprosto sdílím autorův názor na mravní a sociální prázdnotu našich čelních ..... Nulová empatie , absence dlouhodobějších vizí - ne politici , jsou to takoví tajtrlíci konšelíci......RvRv

2 0
možnosti
JC

Pan Chládek se pokusil prosadit zkvalitnění výuky matematiky a zavedení matematiky jako povinného maturitního předmětu a proto proti němu povstalo spolčení tupců a vyintrikovali ho.

1 1
možnosti

Chládek se pokoušel prosadit cokoli - hlavně aby mohl dělat tiskovky a poskytovat rozhovory.  

- - - 

A mluvil jste mezi čtyřma očima s někým z ministerstva? Chládek se vždycky a všude choval jako primitivní lampasák.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS